Často kladené otázky

Je možné zaplacenou objednávku dále upravovat?

Ano, pokud vaše objednávka ještě nebyla zabalená a odeslána. Napište nám na info@marabell.cz případně volejte na tel. +420 607 552 969 a objednávku vám rádi upravíme. Prosím ale dbejte na to že doba expedice se tím může o něco prodloužit.

Je možné nezaplacenou objednávku upravit?

Ano, pokud objednávka ještě nebyla předána k odeslání. Je možné přidat či odebrat produkty, změnit způsob dopravy či platby. Napište nám na info@marabell.cz nebo případně volejte na tel. +420 607 552 969 a objednávku vám rádi upravíme.

Jak rychle se ke mně objednávka dostane?

Zboží skladem, odesíláme do 24 hodin, přes vánoční sezónu nebo slevové akce může dojít ke zpoždění. Pokud nemáme vybraný produkt skladem ušití zabere 1-2 týdny. Pokud zboží potřebujete na konkrétní datum, napište nám prosím poznámku k objednávce nebo napište email, pokud je to možné uděláme maximum, abychom vám zboží doručili včas.

Kdy můžu svou objednávku stornovat?

Objednávku můžete kdykoli stornovat – napište nám prosím nebo zavolejte co nejdříve, ať vám zboží neposíláme. Při nepřevzetí již odeslané objednávky hradí kupující poštovné.

Budu čekat na naskladnění všech položek z objednávky?

Objednávky odesíláme, až když jsou kompletní. Pokud na některé položky z objednávky spěcháte napište nám :) 

Jaké způsoby platby můžu u vás využít?

Platba převodem na účet:
Čeští zákazníci: 2001546362/2010
Variabilní symbol: Číslo objednávky Pro platby ze Slovenska: číslo účtu:2001546362 / 2010IBAN: CZ18 2010 0000 0020 0154 6362Variabilní symbol: Číslo objednávky

On-line bankovním převodem On-lne platba kartou

Dobírkou - 49 Kč

Hotově nebo kartou při osobní převzetí na adrese Táborská 93 Brno

Online platba se nezdařila, jak mám postupovat?

Ihned po tom co se platba nezdařila vám přijde email ve kterém bude tlačítko na opakování platby. Pokud ani tak platba neproběhne zavolejte nám nebo napište email. Způsob platby vám změníme.

Uvedl jsem špatný variabilní symbol v platbě převodem, co teď?

Napište nám e-mail na info@marabell.cz. Pro rychlejší identifikaci platby můžete přiložit potvrzení o zaplacení objednávky.

 
 
Jak probíhá doprava objednávek?

Pro dopravu zboží využíváme služby: Zásilkovny, GLS nebo české pošty. Poštovné je u nás zdarma při nákupu nad 2 200 Kč.

Jaké způsoby dopravy můžu využít?

 

Zásilkovna – doručení na výdejní místo ČR – při objednávce vyberete výdejní místo, na kterém si zboží chcete vyzvednout. Cena 69,- Kč

 

GLS – ČR – Doručení na adresu. Cena 97,- Kč

 

Balíkovna – vyzvednutí zásilky v síti Balíkoven s rychlejším odbavením. Cena 65,- Kč

 

Česká pošta – Balík Do Ruky – doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu. Cena 119,- Kč

Česká pošta – Balík Na Poštu – doručení balíku na vybranou pobočku České pošty. Dodání je zpravidla o něco rychlejší než u Balíku Do ruky. Cena 99,- Kč

Osobní odběr –
V prostorách obchodu Mamtex Brno, Táborská 93. Při vyzvednutí objednávky prosím sdělte že jdete vyzvednout objednávku z e-shopu Marabell. Platbu při osobní odběru je možné uskutečnit v hotovosti nebo platební kartou.

 

Doručujete i na Slovensko?

Ano, pro doručení zboží využíváme následujících služeb:

GLS
doručení na adresu - 105 Kč (4,2 EUR),

Zásilkovna
(Packeta Slovakia) výdejní místa -  83 Kč (3,29 EUR)

 
 
Dorazilo vám zboží nekompletní nebo rozbité?

Zašlete nám prosím e-mail s fotkou poškození, případně nekompletního zboží, a číslem objednávky a my se vám co nejdříve ozveme zpět.

Dorazilo vám jiné zboží?

Zašlete nám prosím e-mail s fotografií zaměněného zboží a číslem objednávky. My se vám co nejdříve ozveme zpět.

Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

Pokud zboží jeví jakékoli nedostatky či vady (zboží neodpovídá popisu na webu, objeví se vada materiálu), neváhejte a kontaktujte nás s reklamací. Nejrychlejší způsob je poslat nám e-mail, v němž uvedete typ výrobku, číslo objednávky a popis závady. Vyřízení reklamace výrazně urychlí zaslání fotografie závady. Vždy se snažíme co nejrychleji zařídit opravu, není-li to možné, pak výměnu zboží, případně slevu nebo vrácení celé kupní ceny. Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.